Sunday, October 25, 2020

Плач мормона про свій народ (Ukrainian) Mormon's Lament for his People




 Плач мормона про свій народ

Mormon's Lament for his People



У Книзі Мормона, Ще одному Завіті Ісуса Христа, є книга під назвою " Книга Мормона.- У ній йдеться про остаточне знищення нефійського народу. Їх останнім генералом був пророк на ім'я мормон. Він зібрав свої записи приблизно за тисячу років і зробив абревіатуру, яку ми тепер знаємо як Книгу Мормона, Ще один заповіт Ісуса Христа. Цей запис включав розповідь про те, як Ісус Христос відвідав цих людей в Америці після Свого воскресіння.


Мормон намагався змусити цих людей покаятися, але більшість з них стали кровожерливими, повними ненависті і практикуючими найогидніші вчинки. У якийсь момент Нефійці поклялися помститися своїм ворогам, Ламанійцям. У той момент мормон відмовився вести свій народ у війну відплати.


Нефійці почали війну, і через це, а також через їх крайню жорстокість, вони незабаром програли війну. Мормон не міг сидіти склавши руки і спостерігати, тому він розкаявся у своїй клятві і знову став їх воєначальником. Він робив все можливе, щоб повести за собою цих людей, але їх злість зробила так, що вони навіть не підкорялися його наказам в бою. Мормон знав, що їх загибель забезпечена.


Зрештою Нефійці були знищені у величезній битві в місці, званому Кумора. У цьому районі є пагорб, який називається Пагорб Кумора. Після битви генерал Мормон і його син генерал Мороній були серед небагатьох, хто вижив. Вони дивилися на загибель свого народу з вершини пагорба, і мормон оплакував їх втрату. Що сказав Морман:


17 О ви, прекрасні, як могли ви ухилитися від шляхів Господніх! О ви, прекрасні, як могли ви відкинути Того Ісуса, Який стояв з розпростертими обіймами, щоб прийняти вас!




18 ось, якби ви не зробили цього, то не впали б. Але ось, ви впали, і я оплакую вашу втрату.




19 О ви, прекрасні сини і дочки, батьки і матері, чоловіки і дружини, прекрасні, як ви могли впасти!




20 але ось, ви пішли, і мої печалі не можуть повернути вас.




21 і скоро настане день, коли ваші смертні повинні зодягнутися в безсмертя, і ці тіла, які нині розкладаються в тлінні, повинні скоро стати нетлінними тілами; і тоді ви повинні постати перед судилищем Христа, щоб бути судимими у ваших справах; і якщо це так, що ви праведні, тоді ви благословенні з вашими батьками, які були до вас.




22 О, якби ви розкаялися перш, ніж це велике руйнування спіткало вас. Але ось, ви пішли, і Отець, так, Вічний Отець Небесний, знає ваш стан; і він чинить з вами по своїй справедливості і милості.


- Джерело: https://www.churchofjesuschrist.org/study/scriptures/bofm/morm/6?lang=eng


Мормон, перш ніж він був убитий, передав запис, який він зробив про свого народу своєму синові Моронію. Мороній прожив більше 30 років, уникаючи Ламанійців, тому що Ламанійці тієї епохи вбили б будь-кого, хто не зрікся б від Христа. Я не можу собі уявити, яке самотність відчував Мороні Муш. Але він не сидів склавши руки. Він переклав і скоротив літопис Іаедитян, і ця книга називається "книгою ефіру"."Книга Ефіра є передостанньою книгою в Книзі Мормона, Ще одним заповітом Ісуса Христа. Мороній зрештою постарів і поховав запис, написаний на золотих платівках в пагорбі Кумора близько 421 року нашої ери.


Більше 1800 років по тому молодий Пророк Джозеф Сміт був направлений до золотих листів і завдяки дару і силі Божій зміг перевести літопис. Запис був надрукований англійською мовою в Пальмірі, штат Нью-Йорк, США. В даний час ця книга переведена приблизно на 110 мов. Окремі частини книги перекладені ще на 20 мов.


У Книзі Мормона, Ще одному Завіті Ісуса Христа, міститься дуже унікальна обітниця. Там говориться, що якщо ви прочитаєте цю книгу і попросіть Бога, то він скаже вам, правда це чи ні. Я не знаю жодної іншої книги, де б це говорилося. Якщо це вас заінтригувало, то загляньте в Церкву Ісуса Христа Святих Останніх Днів і попросіть про візит місіонерів.


Ми мормони, або святі останніх днів, або члени Церкви Ісуса Христа Святих Останніх Днів... вирушай на завдання. Або, принаймні, деякі з нас. В юності ми з дружиною ходили на місії. Вона вирушила в Арізону і Південну Неваду... а я - в Нью-Мексико, Південний Колорадо і Західний Техас. Брат моєї дружини і його дружина вирушили в якості старших місіонерів до Каліфорнії і Англії. Сьогодні мій племінник відзвітував про свою місію на так званому причетному зібранні. Він відправився на свою місію в штат Мен, США.


Отже, місіонери відклали своє життя на 18 місяців-2 роки, щоб служити Господу... і служити своїм ближнім, навчаючи їх про Спасителя Ісуса Христа і Його Спокуту наших гріхів. Ісус також посилає нам Святого Духа або Святого Духа, щоб втішити нас в наші часи випробувань. Я можу собі уявити, що Святий Дух втішав Мормона, коли він спостерігав, як ці люди живуть в жахливому гріху і в кінцевому підсумку будуть знищені. І син Мормона, Мороній, звичайно, втішився в свої довгі роки самотності після того, як його сім'я і всі ці люди були вбиті.


Мій батько вірив, що вмовляння в Книзі Мормона, Ще одному Завіті Ісуса Христа, про те, щоб піклуватися про Ламанійців в останні дні, були реальними; і тому він призупинив свою медичну практику, перевіз свою сім'ю в Гватемалу і почав медичну місію. Я ходив у половину першого класу в Санта-Марія-Кунен, Гватемала.


Останнє зауваження на цю тему: Моя улюблена глава в Книзі Мормона Ще один заповіт Ісуса Христа знаходиться в книзі Моронія... остання частина книги. Це глава 7, і вона знаходиться в книзі Моронія, але це Мороній пише те, чого його батько навчив народ. Ця глава дала мені велику втіху, коли я лежав у лікарні в Бостоні (майже в 2500 милях від дому), і лікарі сказали мені, що я не збираюся цього робити. Ми віримо, що Бог все ще говорить з людиною через Свого Святого Духа. Мій лікар сказав мені, що я не збирався це зробити і коли він вийшов Святий Дух сказав мені, "це нормально, щоб йти, але якщо ви хочете, щоб залишитися я допоможу тобі, але це буде нелегко."Я думав, що мій 13-річний син і я вирішила залишитися... у смертності. І це було 15 або 16 років тому.


У моронії, глава 7, є вірш, який говорить:,


"Отже, улюблені брати мої, чи припинилися чудеса тому, що Христос вознісся на небо і сів праворуч Бога, щоб вимагати від Отця свого права на милість, яку він має до дітей людських? Бо Він відповів на цілі закону, і він вимагає всіх тих, хто має віру в нього; і ті, хто має віру в нього, будуть приліплятися до всякого блага; а тому він захищає справу дітей людських; і він вічно мешкає на небесах. І тому, що він зробив це, улюблені брати мої, чи припинилися чудеса? Ось, Я кажу вам: Ні; ангели також не перестали служити дітям людським."


Я читав і перечитував ці вірші, і мої чудові служіння відбувалися. Немає ніяких медичних причин для того, щоб я все ще був живий, але я отримав користь від медичних чудодійних послуг, які міг зробити тільки Бог. Тому я знаю, що Бог втішить вас у ваших випробуваннях, тому що він втішив мене і дав мені мої чудові послуги. З точки зору вічності, смерть - це лише наступна частина життя. Нам не потрібно боятися наступного життя, але ми повинні бути готові залишатися в земному житті до тих пір, поки наш час не закінчиться і ми не пройдемо випробування, які дає нам Бог.


Примітка художника: цей одяг і обладунки на малюнку засновані на можливості того, що Нефійці і Ламанійці жили на території сучасної Центральної та Східної Північної Америки. Звідси обсидіанові мечі і м'які обладунки. Звичайно, є також деяка думка, що, можливо, події в Книзі Мормона іншого Завіту Ісуса Христа мали місце в тому, що зараз є Центральною Америкою і Мексикою. Ми не знаємо, де саме все це сталося в цей момент. Але Хоупвелл і міссісіпська культури в Північній Америці дійсно мали виплавку металу і були набагато більш розвинені, ніж це зазвичай відомо. Крім того, якщо ви читали Книгу Мормона, Ще один заповіт Ісуса Христа, ви знаєте, що десятки тисяч померли в Куморі, але я не міг змусити себе намалювати ще більше мертвих тіл. ви помітили, що над сусіднім драмлін-Хіллом видніється Захід? Пагорби в передмісті Нью-Йорка кілька довгастих пагорбів, і таким чином вони були сформовані льодовиками. Пагорб Кумора також є пагорбом драмлін.


Щоб перейти до друкованої версії цього малюнка, просто натисніть на кнопку з написом ... релігійний . . . . . . . . . . або ...Religious. 

No comments:

Post a Comment