Monday, October 12, 2020

ישו הנוצרי מבקר את עמו ביבשת אמריקה. (Hebrew) Jesus Christ visits His People in Ameri)

 




Jesus Christ visits His People in the Americas

ישו הנוצרי מבקר את עמו ביבשת אמריקה.



ישו חי בעולם הישן, ליד הכנרת או הים של טיבריוס. (שני השמות נכונים. אך לאחר תחייתו, הוא הגיע לאמריקה. הוא כנראה הלך להרבה מקומות אחרים בעולם מדי. ישו בחר ב-12 תלמידים באמריקה. האנשים שהוא ביקר היו הנפילים והלאמאנים... כפי שנרשם בספר המורמונים, עוד עדות של ישו. הוא אמר לאנשים שהם היו הכבשים האחרים שהזכיר לעם בישראל.


ישו ריפא את החולים שלהם, לימד אותם את בשורת השלום שלו, והראה לאנשים ניסים רבים. אש ירדה מן השמים ומקיפה את הילדים, אבל זה היה אש שמימית שלא שרפה את הילדים. למעשה, הילדים הצטרפו למלאכים מגן עדן.


מאז שביצע את הכפרה על ידי סבלו בגתסמאן והמשפט הבא שלו, המכות, ועל הצלב, ישו אמר לנפילים ולאמנים שחוקי משה התגשמו בו.


ישו גם לימד את תושבי אמריקה את הדרשה שלו על ההר. הוא הנהיג את טקס הסעודה שלו. הוא ניבא את עתידם של צאצאי העם. והוא אמר לאנשים שיום אחד הוא יחזור. למעשה, הוא ניבא הרבה מהאירועים של הימים האחרונים כשהוא יחזור.


בימינו, כולנו חיים שם הרבה מחלוקת. ישו לימד כי רוח המחלוקת לא הייתה ממנו. ישו אמר לאנשים שרוח המחלוקת היא של השטן שהוא אבי המחלוקת. ישו אמר לאנשים שזה לא היה הדוקטרינה שלו לעורר את לבם של אנשים לכעוס אחד עם השני. הדוקטרינה שלו הייתה שדברים כאלה צריכים להיעשות ללא עונש.


ישו בסופו של דבר עלה בחזרה לגן עדן, אבל הוא אמר לאנשים שהוא הולך לבקר אנשים אחרים. אני אישית חושב שיום אחד נלמד שהוא הלך להרבה עמים שונים בכל היבשות המיושבות.


קראו הכל על זה בספר של 3 נפי בספר המורמונים, עוד עדות של ישו הנוצרי. ואתה יכול ליצור קשר עם המיסיונרים מכנסיית ישו המשיח של קדושי אחרית הימים... אם הם זמינים בחלק שלך של העולם.


הערה: ציור עליון זה וציור אחר להלן ניתן למצוא על ידי לחיצה על הכפתור הנכון בחלק העליון של הדף. ואז לגלול עד לתחתית הרשימה כי ציורים חדשים נמצאים בתחתית הרשימה. השרטוט מתחת הוא מהעמדה הקודמת. אני אפרסם את זה בכמה שפות. כדי להגיע לעמודי הצביעה הניתנים להדפסה עבור הודעה זו, אנא לחץ על הכפתור המסומן . . . . . . . . דתי.

(Religious)



Jesus visits His People in the Americas

ישו מבקר את אנשיו באמריקה.    

No comments:

Post a Comment