Tuesday, January 14, 2020

Ісус у Древа Життя - Jesus at the Tree of Life (Ukrainian)



Jesus at the Tree of Life
Ісус у Древа Життя



Ісус чекає всіх нас у Древа Життя.  Неважливо, наскільки сильно ви все зіпсували, він чекає вас.  Я знаю, що Ісус любить нас.  Він помер за нас і заплатив вічну ціну за наші гріхи, і таким чином він уможливив прощення гріхів.   Він-наш старший брат.  Ми всі жили разом як духи в нашому доземному житті, і Ісус добровільно зголосився бути нашим Спасителем.  Це була найсміливіша річ, яку коли-небудь зробила істота в історії Всесвіту.



У Книзі Мормона, іншому Завіті Ісуса Христа, в 1 Нефій, Глава 8, пророк Легій бачить бачення Дерева Життя.  У баченні є залізний жезл, що представляє Слово Боже.  Цей залізний прут веде нас до дерева життя.  У баченні теж є заборонені шляхи.  Прекрасний білий плід на Дереві життя символізує любов Бога.  Ми можемо вибрати триматися за залізний прут... або, іншими словами, читайте і слухайте Слово Боже, і воно приведе нас до дерева життя, де ми зможемо долучитися до любові Божої.



Залізний прут йде по прямій і вузькій стежці.  Всі ми в якийсь момент свого життя вирішуємо згорнути з цього шляху.  Звідси необхідність того, щоб Спаситель заплатив за наші гріхи.  На мій погляд, пряма і вузька стежка лежить на вершині гірського хребта, і коли ми грішимо, то йдемо по забороненій стежці вниз.  Коли ми йдемо по забороненому шляху, ми не просуваємося вперед в нашій подорожі до дерева життя.  В каятті ми знову піднімаємося на пряму і вузьку стежку, хапаємося за залізний прут і продовжуємо свій шлях до Дерева Життя.



Примітка: цей малюнок Спасителя не досконалий, але він виконаний з трохи більшою деталізацією, ніж більшість моїх швидких малюнків.  Я роблю ці релігійні малюнки по неділях, під час наших церковних служб.  Голуб символізує Святого Духа або Святого Духа.  Ви можете здивуватися, чому я малюю в церкві.  Відповідь полягає в тому, що у мене АГ або Синдром Дефіциту Уваги з гіперактивністю, я іноді важко зосереджуюсь і концентруюся.  Малювання допомагає мені зосередитися.  Це як ліки, яке дозволяє мені звернути увагу на розмови або / і урок.  І донині мені соромно, що я заборонив дітям малювати, коли вчив їх науці.  Малювання, ймовірно, допомогло багатьом з них зосередитися.   Друковану версію цього малюнка можна знайти, натиснувши на одну з двох кнопок:

......Все В Пінбол................або...........Релігійний.         Потім прокрутіть вниз, щоб перейти до цього нового малюнка.  Нові креслення знаходяться в нижній частині випадаючого меню

No comments:

Post a Comment