Tuesday, January 14, 2020

Iisus în Copacul Vieții - Jesus at the Tree of Life (Romanian)


Jesus at the Tree of Life
Iisus în Copacul Vieții



Isus ne așteaptă pe toți la Copacul Vieții.  Nu contează cât de rău ai dat-o în bară, el te așteaptă.  Știu că Isus ne iubește.  A murit pentru noi și a plătit prețul etern pentru păcatele noastre și astfel a făcut posibilă iertarea păcatelor.   El este fratele nostru mai mare.  Cu toții am trăit împreună ca spirite în viața noastră premortală și Isus s-a oferit voluntar să fie Salvatorul nostru.  Acesta a fost cel mai curajos lucru pe care orice ființă l-a făcut vreodată în istoria Universului.



În Cartea lui Mormon, un alt Testament al lui Isus Hristos, în 1 Nephi, Capitolul 8, Profetul Lehi vede o viziune a copacului vieții.  În viziune există o tijă de fier care reprezintă cuvântul lui Dumnezeu.  Acest toiag de fier ne conduce la Copacul Vieții.  Sunt și căi interzise în viziune.  Minunatul fruct alb de pe copacul vieții reprezintă dragostea lui Dumnezeu.  Putem alege să ținem toiagul de fier... sau cu alte cuvinte, citește și ascultă Cuvântul lui Dumnezeu și ne va conduce la Copacul Vieții unde putem lua parte la dragostea lui Dumnezeu.



Toiagul de fier este pe o cale dreaptă și îngustă.  Cu toții alegem să mergem pe această cale la unele puncte din viața noastră.  De aici nevoia unui Salvator să plătească prețul pentru păcatele noastre.  După cum văd eu lucrurile, calea dreaptă și îngustă este pe vârful unei culmi și când păcătuim urmăm o cale interzisă în jos.  Când pe o cale interzisă nu progresăm în călătoria noastră spre Copacul Vieții.  În pocăință ne urcăm înapoi pe calea dreaptă și îngustă și apucăm toiagul de fier și continuăm să progresăm în călătoria noastră spre Copacul Vieții.



Notă: Acest desen al Salvatorului nu este perfect, dar se face cu un pic mai multe detalii decât cele mai multe dintre desenele mele rapide.  Fac aceste desene religioase duminică, în timpul slujbelor noastre la biserică.  Porumbelul reprezintă Duhul Sfânt sau Duhul Sfânt.  Poate te întrebi de ce desenez în biserică.  Răspunsul este pentru că am A. D. H. D sau Atenție Defecit Tulburare de Hiperactivitate, mă chinui să se concentreze și să se concentreze uneori.  Desenul mă ajută să mă concentrez.  Este ca un medicament care face posibil pentru mine să acorde o atenție la discuțiile sau/și lecție.  Până în ziua de azi mă simt prost că i-am oprit pe copii să deseneze când îi învățam știința.  Desen, probabil, a ajutat o mulțime de ei să se concentreze.   Versiunea imprimabilă a acestui desen se găsește dând click pe unul din cele două butoane:

......Toate Pintables................sau...........Religios.         Apoi derulați în jos pentru a ajunge la acest nou desen.  Noile desene sunt în partea de jos a meniului drop down.

No comments:

Post a Comment