Sunday, April 25, 2021

Zeytin ağacında Ölü Deniz Serçesi (Turkish) Dead Sea Sparrow in Olive Tree

 English readers... this is the Turkish version of this post.  

To get to the English version just scroll down. 


Dead Sea Sparrow in Olive Tree

Zeytin ağacında Ölü Deniz Serçesi


Bugün kilise toplantısı başlamadan önce kilise binamızda oturuyordum... ve ne çizeceğimi düşünmeye çalışıyordum. Sonra İsa'nın babasının bir serçenin düştüğünü fark etmesinden bahsettiğini düşündüm. İsa ayrıca iki serçenin bir osuruk için satıldığını söyledi. Ve insanların iki serçeden çok daha değerli olduğunu söyledi. Bence İsa, Eğer Tanrı serçelerin farkındaysa, o zaman elbette her birimizin ve ölümlü yolculuğumuzda karşılaştığımız sorunların ve zorlukların farkında olduğunu söylemeye çalışıyordu. Bu beni düşünmeye sevk etti... ve kendime sordum, " kutsal topraklarda ne tür serçeler yaşıyor?


Telefonumu aramak için kullandım. Bu kuşu buldum... Ölü Deniz Serçesi. Orta Doğu'da, doğuya doğru Afganistan'a ve Hindistan'a kadar yaşayan küçük bir serçe. Aynı zamanda Güney Avrupa'nın bazı Doğu bölgelerinde yaşıyor. Bu türün adının eski Filistin'deki eski Moab krallığını onurlandırdığını düşünüyorum. Yukarıda belirtildiği gibi, tür adı moabiticus'tur.


Ölü Deniz Serçesi sadece 4.7 - 5.1 inç uzunluğunda oldukça küçüktür. Bu 12-13 cm. uzun. Erkeklerin boynunda siyah bir yama var, bu yüzden bu çizim bir erkeğe ait. Bir Doğu alt türü ve bir Batı alt türü vardır. Nasıl renklendirileceğini bilmenize yardımcı olmak için bu kuşun fotoğraflarını çevrimiçi olarak aramanızı tavsiye ederim.


Ağaç bir zeytin ağacıdır. Çizimde ağacın sadece bir kısmını görüyorsunuz. Bileşik yaprak denilen şeye sahip bir türdür. Gerçek yaprak uzun bir sap ve birçok küçük broşürden oluşur. Bu broşürler çok benzer, ancak tam olarak aynı değildir. Her yaprak benzerdir, ancak tam olarak aynı değildir. Resim öğretmenim birçok kez bana doğada varyasyonla tekrarlama olduğunu söyledi.


NOT: Bu çizim, yazdırılabilir formda, etiketli düğmeye tıklayarak bulunur: kuşlar. Ardından listenin en altına gidin. Yeni çizimler listenin en altındadır. Eğlenceli boyama var! Bu arada, bu kuşun yaşadığı bazı ülkelerin bazı dillerinde yayınlayacağım. Etiketli düğmeye tıklamayı unutmayın. . . . . . . Kuşlar. . . . . . Birds.

No comments:

Post a Comment