Sunday, April 25, 2021

דרור ים המלח בעץ זית (Hebrew) Dead Sea Sparrow coloring page

דף צביעה של ספארו מים המלח

This is the Hebrew version of this post.

 English readers scroll down for this post in English. 



Dead Sea Sparrow in Olive Tree

דרור ים המלח בעץ זית


ישבתי היום בבניין הכנסייה שלנו לפני שפגישת הכנסייה החלה... וניסיתי לחשוב מה לצייר. ואז חשבתי על ישו מדבר על אביו להיות מודע לדרור נופל. ישוע גם אמר כי שני דרורים נמכרו עבור פרוטה. והוא אמר שאנשים שווים הרבה יותר משני דרורים. אני חושב שישוע רק ניסה לומר שאם אלוהים מודע לדרורים, אז, כמובן, הוא מודע לכל אחד מאיתנו והבעיות והאתגרים העומדים בפנינו במסע התמותה שלנו. זה גרם לי לחשוב... ושאלתי את עצמי, " איזה מין דרורים חיים בארץ הקודש?


השתמשתי בטלפון שלי כדי לבדוק את זה. מצאתי את הציפור הזאת... דרור ים המלח. דרור קטן (Passer moabiticus) הוא דרור קטן שחי במזרח התיכון, ומזרח לתוך Afganistan, וכל הדרך להודו. הוא חי גם בחלקים המזרחיים של דרום אירופה. אני חושב ששם המין מכבד את ממלכת מואב העתיקה בפלסטין העתיקה. כפי שצוין לעיל, שם המין הוא מואביטיקוס.


דרור ים המלח קטן למדי באורך 4.7 - 5.1 אינץ ' בלבד. זה 12-13 ס " מ. ארוך. לזכרים יש כתם שחור על הצוואר אז הציור הזה הוא של זכר. יש תת-מין מזרחי ותת-מין מערבי. אני ממליץ לך לחפש תמונות של ציפור זו באינטרנט כדי לעזור לך לדעת איך לצבוע אותו.


העץ הוא עץ זית. רואים רק חלק מהעץ בציור. זהו מין שיש לו מה שנקרא עלים מורכבים. העלה עצמו מורכב מגבעול ארוך ועלונים קטנים רבים. עלונים אלה דומים מאוד, אבל לא בדיוק אותו הדבר. כל עלה דומה אך לא בדיוק דומה. המורה שלי לאמנות אמר לי פעמים רבות שבטבע יש חזרה עם וריאציה.


הערה: ציור זה, בצורה להדפסה, נמצא  על ידי לחיצה על הכפתור שכותרתו: ציפורים. לאחר מכן גלול למטה לתחתית הרשימה. ציורים חדשים נמצאים בתחתית הרשימה. יש צביעה כיף! דרך אגב, אני אפרסם את זה בכמה מהשפות של כמה מהמדינות שבהן ציפור זו חיה. זכור ללחוץ על הכפתור שכותרתו. . . . . . . ציפורים.                                                    Birds. 


No comments:

Post a Comment