Monday, November 16, 2020

Птерозаврлар мен айдаһарлар-Аждархо птерозавр және Аждар парсы айдаһары (Kazakh) Pterosaurs & Dragons - Azhdarcho & Azhdar

English readers scroll down for the English Version of this post. 





Azhdarcho Pterosaur from Uzbekistan & Kazakhstan



Azhdar the Persian Dragon



Azhdar in the Sea


Динозавр мен птерозавр қазбалары әлемдегі көптеген мәдениеттерде айдаһарлар туралы аңыздар мен мифтерді тудырды деген пікір бар. Осыған байланысты мен динозаврлардың немесе птерозаврлардың айдаһармен байланысты атаулары бар суреттерін жариялаймын. Бүгінгі суреттерде Өзбекстан мен Қазақстаннан келген птерозавр және Парсы айдаһары бейнеленген. Мен бұл хабарды Өзбекстан мен Қазақстан тілдерінде де жариялаймын. Интернеттегі аударма бағдарламасы жақсы аударма береді деп сенемін. Мен тек ағылшын және испан тілдерінде сөйлеймін және орыс тілінде бірнеше сөздер мен сөз тіркестерін білемін.


Аждархо қазіргі Өзбекстан мен Қазақстан аумағында Бор кезеңінде өмір сүрген өте үлкен птерозавр болды. Ол үлкен Кветзалкоатльге ұқсас еді, бірақ оның жартысына жуығы болды. Аждархоның қанаты ені шамамен 15 фут болатын. Бұл қанаттар 4,6 метр. (Quetzalcoatl қанаты 36 футқа жетті.)


Кейбір палеонтологтар Аздархо суға батып, балық аулау үшін су астында жүзе алады деген болжам жасады. Бұл қызықты идея. 15 футтық қанаты бар ұшатын жануарды балық аулау үшін теңізге шомылуды елестетіп көріңіз.


Аждархоға Аждар атты парсы айдаһарының есімі берілген. Бұл айдаһар-аспанда тұратын ұзын жылан тәрізді жануар. Оны Аждахак, Аждаха және Эждаха деп те атайды. Кейбір әңгімелер бұл жылан сияқты басталады және ол үлкен болған кезде Аждар болады дейді. Мұхитта немесе теңізде өмір сүретін ол туралы әңгімелер де бар. Сондықтан мен теңізде де, аспанда да Аждараны немесе Аждахты боядым.


Аждархо Аждардың есімімен аталуы әбден орынды, өйткені Аждарко ұшқыш та, жүзуші де бола алады... Аждар ауада да, теңізде де, сол жерде де өмір сүрді.




Ескерту: бұл сызбаларды қиял, миф және цирк немесе палеонтология деп белгіленген батырмаларды басу арқылы табуға болады. Содан кейін жаңа сызбаларды табу үшін тізімді төмен айналдырыңыз. Сондықтан түймелері бар түймелерді басыңыз . . . . . . . . . . .Paleontology . . . . . . .  . . немесе . . . . . . Fantasy, Myths, and Circus.

No comments:

Post a Comment