Sunday, March 29, 2020

Lion å legge ned med Lam (Norwegian) Lion laying down with the Lamb



Lion laying down with the Lamb
Lion å legge ned med Lam


Løven legge ned med Lam. Det er i dag tegning. Jeg legger inn dette i norsk, for første gang. Min kone er halvt norsk. Det har vært en stund siden jeg hadde en religiøs tegning. Dette bildet er hva som vi er lovet verden vil bli som i stor Millenial Dag når Jesus har kommet tilbake til Jorden. Han bor her sammen med de rettferdige mennesker i tusen år. Løven skal ligge ned med lam etc.



Selvfølgelig, på starten av Millenium, er når Jesus kommer tilbake til Jorden, og alle de døde som døde i Kristus skal oppstå. Det betyr at de vil få kroppen sin tilbake. Deres oppstandne legeme vil bli herliggjort og perfeksjonert.



Etter Millenium av Fred så kommer den endelige dommen. De onde menneskene, som måtte vente i Ånden Fengsel del av åndeverdenen vil til slutt oppstå. Da vi alle vil bli gitt vår endelige dom. Vi vil bli tildelt en av tre riker, fordi Jesus sa, "I min fars hus er det mange rom."Svært svært ugudelige skal gå til det ytterste mørke på den tiden.



Men de rettferdige vil være i stand til å bo for alltid med deres rettferdige kjære i det Celestiale Rike. Vi tror også at de som har blitt beseglet i Templet for Gud vil være i stand til å opprettholde deres ekteskap for tid og all evighet.



Så selv om tidene er tungt akkurat nå, med COVID 19 virus hjemsøker oss alle, det er fortsatt et håp om en lys fremtid. Faktisk, jeg ønsker å dele med dere alle at min kone og jeg både har følt beroligende kvalitetssikring av den Hellige Ånd forteller oss at Gud er fortsatt i førersetet. Vi vet ikke om vi vil unnslippe virus. Hvis vi får det så er det sannsynligvis vil bety at vår tid på Jorden er gjort. Hvis det er Guds vilje og så bli det. Men vi ØNSKER ikke å forlate jordelivet. Vi nyter livet og se våre barn (som er alle voksne), fortsetter å vokse og modnes. Pluss vi ELSKER å være besteforeldre.



Slik som mange mange mennesker på Jorden akkurat nå, vi er i ly på plass i våre hjem. Vår profet har fortalt oss til å ha våre møter i kirken hjemme. Så jeg velsignet og bestått Nadverden for Herrens Nattverd og min kone og jeg spiste av det sammen. I dag var vi ute av brød, så vi brukte mel tortillas i stedet for brød. (Min kone skal gjøre mer brød denne uken.) Vi ser frem til generalkonferanse i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige. Konferansen vil bli neste helg. Vår profet, President Russell M. Nelson, og de 12 Apostler og andre ledere i kirken vår vil sikkert gi inspirerende meldinger. Denne helgen vår profet ba oss alle til rask lindring fra denne forferdelige viruset som forårsaket så mye sorg over hele verden.



Jeg vil oppmuntre dere alle til å vende seg til Herren på denne tiden. Kanskje denne verden krise er den som bygger opp til Andre å Komming av Kristus, eller kanskje er det bare en øvelse kjøre. Men likevel, jeg tror det er en tid da vi kan lære for å få kontakt med våre kjære må vi leve med. Og vi kan foreta anrop eller video chat med våre kjære som vi ikke kan gå i person. Jeg husker å ringe mine søsken som for det meste bor langt unna.



Jeg håper du liker å tegne. Jeg vil poste det på flere språk. Tegningen er funnet, i utskriftsvennlig form, ved å klikke på en av den riktige kategorien knapper opp på toppen av siden. Bla ned til bunnen av listen for ny tegning. De riktige knappene. . . . All Printables . . . Animals . . . Religious . . . .


President and Sister Nelson
Dette er President og Søster Nelson. Han er Profet. 




Temple with Family
Tempel med Familien


Together in the Celestial Kingdom
Sammen i det Celestiale Rike

No comments:

Post a Comment