Sunday, May 31, 2020

הקרב במעבר הנהר (Hebrew) Battle at the River - Book of Mormon coloring page







Alma vs Amlici In The Battle at The River Crossing



זו אלמה הצעירה. הוא נבחר לשופט העליון של אומת הנפילים. איש רשע רצה להקים מחדש ממלכה. אביו של חבריו של אלמה, כלומר המלך מוזייה, ביטל את המונרכיה לטובת צורה רפובליקנית של הממשלה. אז הנפילים בחרו שופטים. ואלמה הצעירה נבחרה להיות השופטת הראשית. השופט הראשי היה כמו נשיא או ראש ממשלה.



נראה כי בתחילתה של הרפובליקה הזאת היה להם השופט הראשי שלהם להוביל את הצבא גם כן. מאוחר יותר, היו לנפילים מנהיגים צבאיים מיוחדים יותר... כמו קפטן מורוני.



אמליצ ' י רצה להחזיר את המלוכה אליו כמלך. אמליצ ' י היה איש רשע והוא רצה לגזול את חירותם של האנשים. אמליצ ' י גם רצה להרוס את הכנסייה. לאפשר למלך הוצב להצבעה ע "י העם והעם אמר:" אין מלך."אבל אמליצ' י וחסידיו עדיין משחו אותו למלך, ובעצם, זה הוביל למלחמת אזרחים נגד תומכי הרפובליקה.



אלמה הובילה את אנשיו לקרב נגד אמיליצ 'י וחסידיו של אמיליצ' י. היה קרב על גבעה על ידי עיר הבירה זרהמלה וכוחותיה של אמליצ ' י הובסו וברחו. ואז שאר העמלקים הצטרפו לצבא של לאמנים. מרגלי נפילים גילו על הצבאות המשולבים של הלמנטים והאמליציטים ושהם תקפו והתקרבו לבירה של זרהמלה.



צבא הנפילים, תחת פיקודו של אלמה, במהירות חזרו הביתה. בדרך, הם הותקפו כשהם חצו את הנהר... כנראה הנהר Sidon. ממה שאני יכול לאסוף, (מהחשבון באלמה פרק 2 בספר המורמונים, עוד צוואה של ישו)... במהלך הקרב, אלמה נפצעה, אך בהיותה אדם מאמין גדול הוא ביקש מאלוהים לחזק אותו והוא הצליח להרוג את אמליצ ' י. צבאה של אלמה, המורכב מאנשים נאמנים וצדיקים, הביס את צבאות הלאמניט והאמליציטים המשולבים. התוצאה הייתה ניצחון מכריע לאלמה ולאנשיו.



זמן קצר לאחר שהלמאנים שלחו צבא אחר, אבל אלמה, עם פציעתו, לא יכלה ללכת בראש הצבאות. הנפילים התחזקו בשני הקרבות והביסו את הלמנטים שוב. מאז על שופט Cheif חייב מינה אדם להיות המנהיג הצבאי.



הציור הוא רק של אלמה ושל אמליצ ' י עם כמה שומרים. הקרב כלל למעשה אלפי חיילים בשני הצדדים. חשוב לציין שהנפילים היו בנחיתות מספרית גדולה, אך הנפילים התפללו לאל וקיבלו את הכוח להביס את אויביהם.

המתים היו כ-6000 נפילים וכ-12,000 לאמנים בקרב על הגבעה על ידי זרהמלה. הנפגעים בקרבות האחרים היו גדולים מכדי לספור.



כמה אנשים טובים באמת מתו במלחמה הזאת, אבל ספר המורמונים אומר לנו שאנשים טובים שמתים מתקבלים לזרועותיו של ישו. אבל האל חיזק גם את האנשים הטובים כדי שיוכלו להביס את אויביהם הרעים.



ניתן למצוא את הציור בצורה הניתנת להדפסה, על ידי לחיצה על הכפתור המסומן . . . . Religious

No comments:

Post a Comment