Sunday, March 13, 2022

Ісус повертається на Землю на сторінці забарвлення Хмари Слави (Ukrainian) Jesus returns...

 




Ісус повертається на Землю на сторінці забарвлення Хмари Слави

(Jesus returns to Earth in Clouds of Glory)

Ісус одного разу повернеться на Землю в Хмарах Слави.  Це повідомлення надії в ці кризові часи в нашому світі.  Він є Князем Миру, і Його повернення на Землю дасть нам усім мир.  Тим часом ми мусимо звернутися до Нього в кризові періоди.  Наш світ перебуває в кризі, і багато хто з нас перебувають у особистій кризі фінансових проблем, сімейних проблем, проблем шлюбу чи стосунків, проблем із роботою / працевлаштуванням чи проблем зі здоров’ям.

  

Бог знав, що життя матиме виклики, і перш ніж ми приїхали сюди, ми жили в нашому передсмертному житті з нашими Небесними Батьками та нашим старшим братом Ісусом.  Ми вирішили приїхати сюди - незважаючи на виклики.  Це життя - це випробування.  Ісус - наш Спаситель, який заплатив вічну ціну за наші гріхи, ЯКЩО ми вирішили вірити і каятися.

  

Злі люди втратять великі можливості, які матимуть хороші люди в наступному житті.  Я чув, як інший чоловік LDS (член Церкви Ісуса Христа святих останніх днів) сказав: "Служба Господу не завжди може платити найкраще, але ви не можете перемогти пенсійний план."Ну, він сказав щось подібне.  Про це говорили або Джон Байтвей, або Хенк Сміт.   Хороші люди будуть з коханими вічно, проживаючи у великій славі з нашими Небесними Батьками та нашим Спасителем.  Шлюб може бути вічністю для праведних.  Сім'я також може бути на вічність.  Ми зможемо продовжувати прогресувати на всю вічність.

 

Ісус і Святий Дух можуть дати нам спокій нашим душам у кризові періоди.  Війна в Україні мені і моїй дружині дуже сумна.  Так страшно бачити зруйновані села та міста та стільки невинних людей вбито.  І українські, і російські солдати, і українські цивільні щодня вмирають і залишають близьких людей у смертності, щоб оплакувати їх втрату.  Бо будь-хто з вас, хто страждає на цій війні, знає, що Бог вас знає.  Він знає про ваші випробування.  Будь ласка, зверніться до Нього.  Не відвертайся від Нього.  Одного разу ви знову побачите своїх близьких.  Наступне життя справжнє.  Я це знаю.  Я це бачив.

 

Моє нинішнє особисте смертне випробування - це низка криз у сфері охорони здоров’я.  Я народився з вродженою вадою.  Це наздогнало мене.  Зараз у мене в горлі довга трубка трахеостомії.  Я кровоточу і болю майже постійно.  Дихання - це боротьба, і моє серце також провалюється.  Але я намагаюся звернутися до Бога, а не злитися на Нього.  Він дав мені затишок і можливість переносити мої виклики.  Я покладаю свої тягарі на плечі нашого Спасителя.  У «Книзі Мормона» є історія ще одного заповіту Ісуса Христа, де пророк Алма та його праведні послідовники несправедливо поневолені.  Господь дає їм можливість весело переносити свої тягарі.  Врешті-решт Господь допомагає їм врятуватися від рабства.

  

Я не думаю, що мене благословить здорове тіло в смертності.  Але я вірю у воскресіння, коли поверну своє тіло у прославленому, безсмертному та вдосконаленому стані. Тим часом я намагаюся служити Богові невеликими способами.  Я проводжу час зі своїми бабусями. Я малюю розмальовки і пишу в цьому блозі, коли публікую малюнки для людей у всьому світі, щоб розфарбувати.  У цьому році мій блог на розмальовках досяг понад 100 000 звернень.  Росія та Україна - два найкращі джерела хітів у моєму блозі.

  

Моя дружина зазвичай допомагає їм у виконанні домашніх завдань.  У моєї дружини рак крові і їй потрібно приймати хіміотерапевтичні препарати, але вона продовжує допомагати будь-яким способом.  Вона робила печиво з нашими онуками для продажу випічки, щоб зібрати гроші на їжу для українського народу.  Ми пожертвували гроші на гуманітарну допомогу нашої церкви.  Наша церква, Церква Ісуса Христа святих останніх днів, надіслала продовольчі запаси до таборів біженців у Польщі.

   



ПРИМІТКА. Цей малюнок є новим, тому він знаходиться у формі для друку, натиснувши кнопку "Релігійний" та прокрутившись донизу списку малюнків.  Нові малюнки знаходяться в кінці списку.  До релігійних малюнків є окремі розділи, і я розмістив це в кінці розділів Нового Завіту, Загальної Релігії та LDS.  Я буду перекладати цей запис у блозі з сьогоднішнього дня на кілька мов.  Тоді я переставлю його англійською.  Бог благословить вас усіх у ваших випробуваннях. ""   Тому натисніть на позначену кнопку  "Religious." 




No comments:

Post a Comment