Sunday, March 13, 2022

Jezus powraca na Ziemię w Obłokach Chwały (Polish) Jesus returns...

    




Jezus powraca na Ziemię w Obłokach Chwały

Jesus returns to Earth in Clouds of Glory



Jezus pewnego dnia powróci na Ziemię w Obłokach Chwały.  To przesłanie nadziei w czasach kryzysu w naszym świecie.  On jest Księciem Pokoju, a Jego powrót na Ziemię da nam wszystkim świat pokoju.  W międzyczasie musimy zwrócić się do Niego w czasach kryzysu.  Nasz świat przeżywa kryzys i wielu z nas przeżywa osobisty kryzys problemów finansowych, rodzinnych, małżeńskich lub związkowych, problemów z pracą / zatrudnieniem lub problemów zdrowotnych.

  

Bóg wiedział, że życie będzie miało wyzwania, a zanim tu przybyliśmy, żyliśmy w naszym przedśmiertelnym życiu z naszymi Niebiańskimi Rodzicami i naszym starszym bratem Jezusem.  Zdecydowaliśmy się tu przyjechać - pomimo wyzwań.  To życie jest sprawdzianem.  Jezus jest naszym Zbawicielem, który zapłacił wieczną cenę za nasze grzechy, JEŚLI postanowiliśmy mieć wiarę i pokutować.

  

Niegodziwi ludzie stracą wielkie możliwości, jakie dobrzy ludzie będą mieli w następnym życiu.  Słyszałem, jak inny człowiek z LDS (członek Kościoła Jezusa Chrystusa Świętych w Dniach Ostatnich) powiedział: „Służenie Panu nie zawsze może zapłacić najlepiej, ale nie można pokonać planu emerytalnego.„Cóż, powiedział coś takiego.  Powiedział to John Bytheway lub Hank Smith.   Dobrzy ludzie będą ze swoimi bliskimi na wieczność, mieszkając w wielkiej chwale z naszymi Niebiańskimi Rodzicami i naszym Zbawicielem.  Małżeństwo może być na wieki dla sprawiedliwych.  Rodzina może być także na wieczność.  Jeśli żałujemy za nasze grzechy i mamy wiarę, będziemy mogli kontynuować postęp przez całą wieczność.

 

Jezus i Duch Święty mogą dać nam pokój naszym duszom w czasach kryzysu.  Wojna na Ukrainie bardzo mnie zasmuciła i moją żonę.  Okropnie jest patrzeć, jak wioski i miasta są niszczone, a tylu niewinnych ludzi zabija.  Zarówno ukraińscy, jak i rosyjscy żołnierze, a także ukraińscy cywile umierają każdego dnia i pozostawiają bliskich w tyle, by opłakiwać ich stratę.  Każdy z was, który cierpi w tej wojnie, wie, że Bóg was zna.  Jest świadomy twoich prób.  Proszę, zwróć się do niego.  Nie odwracaj się od Niego.  Pewnego dnia znów zobaczysz swoich bliskich.  Następne życie jest prawdziwe.  Wiem to.  Widziałem to.

 

Ludzie, którzy pomagają uchodźcom w tej wojnie, zostaną pobłogosławieni za ich służbę innym.  Ludzie, którzy pocieszą tych, których bliscy zostali zabici, również zostaną pobłogosławieni.  Bóg chce, abyśmy sobie służyli.

 

Moje obecne osobiste śmiertelne badanie to seria kryzysów zdrowotnych.  Urodziłem się z wadą wrodzoną.  Dogonił mnie.  Mam teraz długą rurkę tracheostomii w gardle.  Krwawię i prawie ciągle bolę.  Oddychanie jest walką, a moje serce również zawodzi.  Ale staram się zwrócić do Boga, a nie złościć się na Niego.  Dał mi komfort i zdolność do sprostania moim wyzwaniom.  Nakładam swoje ciężary na ramiona naszego Zbawiciela.  W Księdze Mormona znajduje się historia Kolejny testament Jezusa Chrystusa, w którym prorok Alma i jego prawi naśladowcy są niesprawiedliwie zniewoleni.  Pan daje im możliwość radosnego znoszenia ciężarów.  W końcu Pan pomaga im uciec od niewoli.

  

Nie sądzę, że będę błogosławiony zdrowym ciałem w śmiertelności.  Ale wierzę w zmartwychwstanie, kiedy odzyskam moje ciało w uwielbionym, nieśmiertelnym i doskonałym stanie. W międzyczasie staram się służyć Bogu na małe sposoby.  Spędzam czas z wnukami. Rysuję kolorowanki i piszę na tym blogu, publikując rysunki dla ludzi na całym świecie, aby pokolorować.  Mój blog z kolorowankami osiągnął w tym roku ponad 100 000 odsłon w Walentynki.  Rosja i Ukraina to dwa z najlepszych źródeł hitów na moim blogu.

  

Moja żona zwykle pomaga im w odrabianiu lekcji.  Moja żona ma raka krwi i musi przyjmować leki chemioterapeutyczne, ale pomaga w każdy możliwy sposób.  Zrobiła ciasteczka z naszymi wnukami na sprzedaż pieców, aby zebrać pieniądze na jedzenie dla narodu ukraińskiego.  Przekazaliśmy pieniądze na pomoc humanitarną naszego kościoła.  Nasz kościół, Kościół Jezusa Chrystusa Świętych w Dniach Ostatnich, wysłał zapasy żywności do obozów dla uchodźców w Polsce.

   



UWAGA: Ten rysunek jest nowy, dlatego można go znaleźć w formie do wydruku, klikając przycisk „Religijne” i przewijając w dół na dół listy rysunków.  Nowe rysunki znajdują się na końcu listy.  Są osobne sekcje rysunków religijnych, które umieściłem na końcu sekcji Nowego Testamentu, Religii Ogólnej i LDS.  Będę tłumaczyć ten wpis na blogu od dziś na wiele języków.  Potem opublikuję go ponownie w języku angielskim.  Niech Bóg was błogosławi w waszych próbach.

 

Pamiętaj, aby kliknąć przycisk oznaczony:  Religious

No comments:

Post a Comment