Sunday, March 13, 2022

Ježiš sa vracia na Zem v oblakoch slávy (Slovak) Jesus returns...

 




Ježiš sa vracia na Zem v oblakoch slávy




Ježiš sa jedného dňa vráti na Zem v oblakoch slávy.  Toto je posolstvo nádeje v týchto časoch krízy v našom svete.  Je to princ mieru a jeho návrat na Zem nám dá svet mieru.  Medzitým sa k nemu musíme obrátiť v čase krízy.  Náš svet je v kríze a mnohí z nás sú v osobnej kríze finančných problémov, rodinných problémov, problémov s manželstvom alebo vzťahom, problémov s prácou / zamestnanosťou alebo zdravotných problémov.

  

Boh vedel, že život bude mať výzvy, a predtým, ako sme sem prišli, sme žili v našom predmanželskom živote s našimi nebeskými rodičmi a našim starším bratom Ježišom.  Rozhodli sme sa sem prísť - napriek výzvam.  Tento život je test.  Ježiš je náš Spasiteľ, ktorý zaplatil večnú cenu za naše hriechy, ak sme sa rozhodli mať vieru a pokánie.

  

Zlí ľudia stratia veľké príležitosti, ktoré budú mať dobrí ľudia v budúcom živote.  Počul som, že ďalší muž LDS (člen Cirkvi Ježiša Krista Svätých posledných dní) hovorí: „Slúženie Pánovi nemusí vždy platiť to najlepšie, ale nemôžete poraziť dôchodkový plán.„Nuž, povedal niečo také.  Hovorili to buď John Bytheway alebo Hank Smith.   Dobrí ľudia budú so svojimi blízkymi na večnosť a budú s veľkou slávou s našimi nebeskými rodičmi a našim Spasiteľom.  Manželstvo môže byť pre večnosť pre spravodlivých.  Rodina môže byť tiež na večnosť.  Ak budeme činiť pokánie z našich hriechov a budeme mať vieru, budeme môcť pokračovať v postupe po celú večnosť.

 

Ježiš a Duch Svätý nám môžu dať pokoj našim dušiam v čase krízy.  Vojna na Ukrajine ma a moju manželku veľmi smutne.  Je také hrozné vidieť zničené dediny a mestá a zabiť toľko nevinných ľudí.  Ukrajinskí a ruskí vojaci, ako aj ukrajinskí civilisti zomierajú každý deň a zanechávajú blízkych v úmrtnosti, aby smútili nad ich stratou.  Pre každého z vás, ktorí trpíte v tejto vojne, vedzte, že vás Boh pozná.  Je si vedomý vašich pokusov.  Prosím, obráťte sa na neho.  Neodvracajte sa od Neho.  Jedného dňa znova uvidíte svojich blízkych.  Ďalší život je skutočný.  Viem to.  Videl som to.

 

Ľudia, ktorí pomáhajú utečencom z tejto vojny, budú požehnaní pre ich službu druhým.  Požehnaní budú aj ľudia, ktorí potešia tých, ktorých milovaní boli zabití.  Boh chce, aby sme si navzájom slúžili.

 

Môj súčasný osobný smrteľný proces je rad zdravotných kríz.  Narodil som sa s vrodenou chybou.  Dostalo sa to so mnou.  Teraz mám v krku dlhú tracheostomickú trubicu.  Krvácal som a bolel som takmer neustále.  Dýchanie je boj a moje srdce tiež zlyháva.  Ale snažím sa obrátiť skôr k Bohu, než sa na neho zblázniť.  Dal mi pohodlie a schopnosť znášať moje výzvy.  Svoje bremená kladiem na plecia nášho Spasiteľa.  V Knihe Mormonovej je príbeh Ďalší zákon o Ježišovi Kristovi, kde je prorok Alma a jeho spravodliví nasledovníci nespravodlivo zotročení.  Pán im dáva schopnosť znášať svoje bremená veselo.  Nakoniec im Pán pomáha uniknúť z otroctva.

  

Nemyslím si, že budem požehnaný zdravým telom v úmrtnosti.  Ale verím vo vzkriesenie, keď dostanem svoje telo späť do oslavovaného, nesmrteľného a zdokonaleného stavu. Medzitým sa snažím slúžiť Bohu malými spôsobmi.  Trávim čas so svojimi vnúčatami. Nakreslím maľovanky a píšem na tomto blogu, keď uverejňujem kresby pre ľudí na celom svete, aby ich zafarbili.  Môj blog s farebnými stránkami dosiahol tento rok na Valentína viac ako 100 000 prístupov.  Rusko a Ukrajina sú dva z najlepších zdrojov hitov na mojom blogu.

  

Moja žena im zvyčajne pomáha s domácimi úlohami.  Moja žena má rakovinu krvi a musí brať lieky na chemoterapiu, ale stále pomáha akýmkoľvek spôsobom.  S našimi vnúčatami urobila cookies na predaj pečiva, aby získala peniaze na jedlo pre ukrajinský ľud.  Na humanitárnu pomoc našej cirkvi sme venovali peniaze.  Náš kostol, Cirkev Ježiša Krista Svätých posledných dní, poslal zásoby potravín do utečeneckých táborov v Poľsku.

   



POZNÁMKA: Tento výkres je nový, takže sa nachádza v tlačiteľnej podobe kliknutím na tlačidlo „Náboženské“ a posúvaním nadol na koniec zoznamu výkresov.  Nové kresby sú na konci zoznamu.  Náboženské kresby majú samostatné oddiely a umiestnil som to na koniec sekcií Nový zákon, Všeobecné náboženské a LDS.  Tento príspevok blogu budem prekladať z dnešného dňa do viacerých jazykov.  Potom to znova odovzdám v angličtine.  Boh vám žehnaj všetkých vo vašich skúškach.

 

Nezabudnite kliknúť na tlačidlo označené:  Religious

No comments:

Post a Comment