Sunday, March 13, 2022

Isus se întoarce pe Pământ în Nori de Slavă (Romanian) Jesus Returns...

 



Isus se întoarce pe Pământ în Nori de Slavă  (Romanian)


Isus se va întoarce într-o zi pe Pământ în Nori de Slavă.  Acesta este un mesaj de speranță în aceste perioade de criză din lumea noastră.  El este Prințul păcii și întoarcerea Lui pe Pământ ne va oferi tuturor o lume de pace.  Între timp, trebuie să ne îndreptăm către El în perioade de criză.  Lumea noastră este în criză și mulți dintre noi se află într-o criză personală de probleme financiare, probleme de familie, probleme de căsătorie sau de relație, probleme de muncă / angajare sau probleme de sănătate.

  

Dumnezeu știa că viața va avea provocări și înainte de a veni aici am trăit în viața noastră premortală alături de Părinții Cerești și fratele nostru mai mare Isus.  Am ales să venim aici - în ciuda provocărilor.  Această viață este un test.  Isus este Mântuitorul nostru care a plătit prețul etern pentru păcatele noastre, dacă am ales să avem credință și să ne pocăim.

  

Oamenii răi vor pierde din marile oportunități pe care oamenii buni le vor avea în viața următoare.  Am auzit un alt bărbat LDS (membru al Bisericii lui Iisus Hristos al Sfinților din Ultimele Zile) spunând: „Slujirea Domnului poate să nu plătească întotdeauna ce este mai bun, dar nu poți bate planul de pensionare.„Ei bine, a spus așa ceva.  A fost spus fie de John Bytheway, fie de Hank Smith.   Oamenii buni vor fi alături de cei dragi pentru ca eternitatea să locuiască în mare glorie cu Părinții noștri cerești și cu Mântuitorul nostru.  Căsătoria poate fi pentru eternitate pentru cei drepți.  Familia poate fi și pentru eternitate.  Dacă ne pocăim de păcatele noastre și vom avea credință, vom putea continua să progresăm pentru toată eternitatea.

 

Isus și Duhul Sfânt ne pot oferi pace sufletelor noastre în perioade de criză.  Războiul din Ucraina are foarte trist și eu și soția mea.  Este atât de groaznic să vezi sate și orașe distruse și atât de mulți oameni nevinovați uciși.  Atât soldații ucraineni, cât și cei ruși, precum și civilii ucraineni mor în fiecare zi și îi lasă pe cei dragi în urmă în mortalitate pentru a-și jelni pierderea.  Pentru oricare dintre voi care suferă în acest război, știți că Dumnezeu vă cunoaște.  El este conștient de încercările tale.  Vă rugăm să vă întoarceți la El.  Nu te abate de la El.  Într-o zi îi vei vedea din nou pe cei dragi.  Următoarea viață este reală.  Stiu asta.  Am văzut-o.

 

Oamenii care ajută refugiații din acest război vor fi binecuvântați pentru serviciul acordat altora.  Oamenii care îi mângâie pe cei ai căror oameni dragi au fost uciși vor fi, de asemenea, binecuvântați.  Dumnezeu vrea să ne slujim unul altuia.

 

Procesul meu mortal personal actual este o serie de crize de sănătate.  M-am născut cu un defect de naștere.  M-a prins.  Acum am un tub lung de traheostomie în gât.  Am sângerat și m-am rănit aproape constant.  Respirația este o luptă, iar inima mea eșuează.  Dar încerc să mă îndrept spre Dumnezeu, mai degrabă decât să mă enervez pe El.  El mi-a oferit confort și capacitatea de a-mi suporta provocările.  Îmi așez sarcinile pe umerii Mântuitorului nostru.  Există o poveste în Cartea lui Mormon Un alt Testament al lui Iisus Hristos, în care profetul Alma și urmașii săi drepți sunt înrobiți pe nedrept.  Domnul le dă capacitatea de a-și suporta sarcinile vesele.  În cele din urmă, Domnul îi ajută să scape de sclavie.

  

Nu cred că voi fi binecuvântat cu un corp sănătos în mortalitate.  Dar am credință în înviere când îmi voi readuce corpul într-o stare glorificată, nemuritoare și desăvârșită. Între timp, încerc să-L slujesc pe Dumnezeu în moduri mici.  Îmi petrec timpul cu nepoții mei. Desenez pagini de colorat și scriu în acest blog când postez desenele pentru oameni din întreaga lume pentru a colora.  Blogul meu de pagini colorante a ajuns la peste 100.000 de accesări în Ziua Îndrăgostiților în acest an.  Rusia și Ucraina sunt două dintre cele mai importante surse de accesări pe blogul meu.

  

Soția mea îi ajută de obicei cu temele.  Soția mea are cancer de sânge și trebuie să ia medicamente pentru chimioterapie, dar continuă să ajute în orice mod poate.  A făcut prăjituri cu nepoții noștri pentru o vânzare de coacere pentru a strânge bani pentru mâncare pentru poporul ucrainean.  Am donat bani pentru ajutorul umanitar al bisericii noastre.  Biserica noastră, Biserica lui Iisus Hristos a Sfinților din Ultimele Zile a trimis provizii de hrană în lagărele de refugiați din Polonia.

   



NOTĂ: Acest desen este nou, astfel încât se găsește, sub formă imprimabilă, făcând clic pe butonul „Religios” și derulând în jos în partea de jos a listei de desene.  Desenele noi sunt la sfârșitul listei.  Există secțiuni separate la desenele religioase și am plasat acest lucru la sfârșitul secțiunilor Noul Testament, General Religious și LDS.  Voi traduce această intrare pe blog de astăzi în mai multe limbi.  Apoi îl voi repost în engleză.  Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți în încercările voastre.

 

Nu uitați să faceți clic pe butonul etichetat:  Religious

No comments:

Post a Comment