Sunday, October 30, 2022

Jesus on a Mountaintop praying to His Father (Hebrew) ישו על פסגת הר מתפלל לאביו

   




ישו על פסגת הר מתפלל לאביו

Jesus on a Mountaintop praying to His Father


הברית החדשה במקרא הקדוש מספרת כיצד ישוע, בן האלוהים, יצא לעתים קרובות לטבע כדי להיות עם אלוהים או לתקשר עם אלוהים. הוא עלה להרים להתפלל כל הלילה-ממש לפני שהתקשר ל -12 תלמידיו. הוא גם עלה להרים במשך 40 יום שם התייחד עם אביו. בסוף אותם 40 יום, הוא התפתה על ידי השטן. כמובן, ישו עבר את המבחן. מכיוון שהוא לא נכנע לפיתוי, ישוע היה מסוגל להיות הקורבן הטהור והמושלם לשלם את המחיר הנצחי על חטאינו. הוא יכול גם לעשות זאת כי הוא היה בנו של אלוהים. בגלל כפרת המשיח, כולנו יכולים לסלוח על חטאינו אם נחזור בתשובה ונשתדל לעשות טוב יותר. אם נחזור בתשובה, וגם נקבל את תקנות הישועה, נוכל לחזור לגור עם הורינו השמימיים ואחינו הבכור-ישוע.


ציור זה מייצג את שלושת חברי האלוהות. יש את הקול והאור שמגיעים מהשמיים. זה אלוהים האב. ישו עומד על פסגת ההר. ואת רוח הקודש נראה בצורה של יונה. האב שבשמים, ישוע המשיח ורוח הקודש-המכונה גם רוח הקודש, הם שלושה אנשים נפרדים ומובחנים. יש לנו גם אמא שמימית.


הערה: ציור זה, בצורה להדפסה, נמצא על ידי לחיצה על הכפתור שכותרתו: "דתי."ואז גלול מטה לתחתית הרשימה. רישומים חדשים נמצאים בתחתית הרשימה. אז, כמו שאמרתי קודם. לחץ על " דתי."Religious"

No comments:

Post a Comment